Klantenservice

Kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of opmerking? Voldoet iets niet helemaal aan je verwachting? Heb je hulp nodig bij het vinden of bestellen van een artikel of wil je meer informatie over een bepaald product?

 

Altijd een oplossing voor je klacht, altijd een antwoord op je vraag!

De medewerkers van het Maxbedden.nl team helpen je graag verder met de volgende onderwerpen: 

- Bestellingen

- Bezorgen / Afhalen

- Retourneren

- Extra services

- Voorwaarden

- Betalen vooraf of bij aflevering

 

Eventuele klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kunt u de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kunt u  vervolgens uw klacht kenbaar maken.

 

Zo kun je ons bereiken

Per e-mail (24x7)

Verstuur hier je e-mail en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

E: info@maxbedden.nl

 

Per fax (24x7)

F: +31(0)88-122 5009 

 

Bellen kan natuurlijk ook

Wij zijn op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op

T: +31(0)88-122 5000

 

Help Maxbedden.nl te perfectioneren

Met je vragen, opmerkingen maar ook klachten help je mee de kwaliteit en service van Maxbedden.nl nog verder te verbeteren. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten.

Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook altijd.

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Maxbedden.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Maxbedden.nl


Gemiddelde score o.b.v. 681 beoordelingen:  8.6